کلوپ هما: ( ابی ) ابراهیم نظری

کلوپ هما: ( ابی ) ابراهیم نظری

فیلم و سریال های روز دنیا با کیفیت ( بلو ری ) فول اچ دی
کلوپ هما: ( ابی ) ابراهیم نظری

کلوپ هما: ( ابی ) ابراهیم نظری

فیلم و سریال های روز دنیا با کیفیت ( بلو ری ) فول اچ دی

کلوپ هما ایندیانا جونز

ایندیانا جونز و گردانهٔ سرنوشت (انگلیسی: Indiana Jones and the Dial of Destiny) فیلم ماجراجویی اکشن آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی جیمز کلوپ هما منگولد و نویسندگی مشترک منگولد. جز باترورث، جان-هنری باترورث و دیوید کپ است. این فیلم به‌وسیلهٔ والت دیزنی پیکچرز و لوکاس‌فیلم تولید و از سوی استودیو سینمایی ( کلوپ ها) والت دیزنی توزیع شد. و نیز دنباله‌ای بر ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (۲۰۰۸) و پنجمین و آخرین قسمت در مجموعهٔ ایندیانا جونز به‌شمار می‌رود.

در سال ۱۹۴۴، ایندیانا جونز و باستان‌شناس دانشگاه آکسفورد، 

کلوپ هما بازیل شاو، در حال جستجوی نیزهٔ لانگینوس از قلعه‌ای در کوه‌های آلپ فرانسه هستند اما این دو توسط نازی‌ها دستگیر می‌شوند. یورگن فوله، اخترفیزیک‌دان. به مافوق خود اطلاع می‌دهد که نیزه جعلی است اما نیمی از ( کلوپ هما )گردانهٔ ارشمیدس، نوعی سازوکار آنتیکیترا ساخته‌شده توسط ریاضی‌دان باستانی اهل سیراکوز. { کلوپ هما }یعنی ارشمیدس را پیدا کرده‌است که شکاف‌های زمانی را آشکار می‌کند و امکان سفر در زمان را فراهم می‌سازند. ایندی وارد قطاری پر از آثار باستانی غارت‌شده می‌شود  کلوپ هما و بازیل را آزاد می‌کند. او قطعه‌ای از گردانه را به دست می‌آورد و قبل از اینکه متفقین ریل را خراب کند، کلوپ هما از قطار به پایین می‌پرند.


کلوپ هما جاده نا امیدی

جاده ناامیدی (به انگلیسی: Desperation Road) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی آماده اکران به نویسندگی مایکل فاریس اسمیت و کارگردانی نادین کروکر با بازی گرت هدلند و مل گیبسون است.

در اکتبر ۲۰۲۲، اعلام شد که کلوپ هما هدلند و گیبسون در این فیلم نقش آفرینی کردند. در نوامبر ۲۰۲۲، اعلام شد که فیتزجرالد برای این فیلم انتخاب شده است. بعداً، در نوامبر ۲۰۲۲، اعلام شد که { کلوپ ها } فاستر برای بازی در این فیلم انتخاب شده است. در فوریه ۲۰۲۳، اولین تصویر از فیلم فاش شد که کلوپ هما تایید می‌کرد که تولید فیلم شروع شده‌است.

ماجرای فیلم در شهر میسیسیپی اتفاق می‌افتد کلوپ هما که در آن یک زن و دختر خردسالش در تیراندازی متقابل گیر می‌افتند که ویسکی، تفنگ و میل به انتقام به شدت باهم تلاقی می‌کنند…


کلوپ هما جوان

فیلم سینمایی جوان (Jawan) یک فیلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی آتلی (Atlee) است که توسط دو کمپانی‌ کلوپ هما RKB Creative و Red Chillies Entertainment تولید و منتشر شد؛  کلوپ هما فیلمنامه این فیلم را نیز آتلی به نگارش درآورده و ستارگانی همچون شاهرخ خان، نایانتارا، ویجی ستوپاتی، پریامانی، سانیا مالهوترا، یوگی بابو، سونیل گروور، عبادت اکرم دنیا. ریحان کادر، پارت سیدپورا،( کلوپ هما ) سیمرجیت سینگ ناگرا، آزی باگریا. مناهار کومار و غیره { کلوپ هما } در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛


همچنین فیلم جوان اولین بار در تاریخ 2 ژوئن سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های Panorama Studios و Yash Raj Films در سینماهای هندوستان، آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد سپس توسط کمپانی‌ Red Chillies Entertainment{کلوپ هما} در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل. ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ کلوپ هما تهیه‌کنندگی فیلم جوان را شاهرخ خان برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط جی.کی.

ویشنو انجام شده و موسیقی متن آن نیز اثری از آنیرود راویچاندر می‌باشد؛


عوامل و بازیگران: